KSIĘGI PODATKOWE

  1. Pełna ewidencja w podatkowej księdze przychodów i rozchodów, a w szczególności:
    • księgowanie zdarzeń gospodarczych w PKPiR
    • prowadzenie:
      • rejestru zakupu VAT
      • rejestru sprzedaży VAT
      • ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
      • prowadzenie ewidencji wyposażenia
    • sporządzanie:
      • deklaracji i informacji podatkowych
      • zeznań rocznych
      • sprawozdań do urzędu statystycznego i informacji do NBP
    • biuro rachunkowe zapewni przygotowanie przelewów podatkowych
  2. Sporządzanie list płac pracowników i zleceniobiorców oraz rozliczeń z ZUS:
    • prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników oraz kart zasiłkowych /zasiłek chorobowy, rodzinny, macierzyński
    • sporządzanie deklaracji ZUS oraz druków RMUA
    • przygotowanie przelewów rozliczeń z ZUS i wynagrodzeń pracowników na rachunki ROR